Friday, October 26, 2012

Անձրևային արևը

   Հետաքրքիր բան է կյանքը. երեկ անհոգ երեխա էի` տարված իմ երազանքներով, աշխարհի  և իրերի սեփական ընկալմամբ: Իսկ այսօր... Այսօր այդ աշխարհն այնքա~ն այնքան է փոխվել... Այլևս չկա ԵՍ, կա ՄԵՆՔ, կա ՆԱ... Կան երազանքներ, որոնք կապված են Նրա հետ, կան պատկերացումներ, որոնք ընդհանուր են դարձել, կա ՄԵՆՔ, որ փազլի կտորների նման <<բռնում են>> իրար, ատամիկներն ու փոսիկները ներդաշնակաբար լրացնում են միմյանց... Հայտնվում է Նա, ու քո ամբողջ կյանքը կյանքով է լցվում... Սիրում եմ Նրան...

   Կինոթատրոնից դուրս գալու ժամանակն էր: Դրսում մանր, բայց բավականին թաց անձրև էր գալիս: Արդեն մթնում էր: Նրա զանգն, ինչպես միշտ, ջերմացրեց ինձ. ասաց, որ կսպասի: Մարդաշատ մուտքից դուրս եկա և տեսա Նրան... Աստվա~ծ իմ, որքա~ն հարազատ է Նա... Անձրևի տակ կանգնած սպասում էր ինձ Նա` իմ երազանքը, իմ իրականությունը, իմ տղամարդը... Այս դարում ամենքը չէ, որ տղամարդ կարող է կոչվել, իսկ Նա... Մի պահ կանգ առա... Շուրթերին ժպիտ ուրվագծվեց... Անձրևի միջից փայլեց իմ արևը: Շունչս կտրվում էր երջանկությունից, թվում էր` սիրտս ուր որ է դուրս կթռչի կրծքավանդակիցս: Վազեցի և ամու~ր-ամուր փաթաթվեցի Նրան... Իմ հարազատը, իմ բարին, խելացին... Իմ հերո~սը: Սիրում եմ Նրան կյանքիցս շատ... Եվ անգամ սա գրելիս մատներս երջանկությունից դողում են, չգիտեմ` ինչպես բառերի տեսքով արտահայտեմ այն ամենը, ինչ կա հիմա իմ սրտում, հոգում, գլխում: Գրկել էի և ցանկանում էի տալ Նրան այն ամենը, ինչ ունեի, ինչ կարող եմ ունենալ, հոգիս, էությունս, ամեն-ամեն ինչս... Նա լավագույնն է... Եթե միայն Նա կարողանար իմ աչքերի միջով տեսնել ինքն իրեն, Նա կհասկանար, թե որքան թանկ է, որքան հարազատ և անփոխարինելի: Ուզում եմ գոռալ, բայց գիտեմ, որ չկա դրա կարիքը. Նա հայացքիցս էլ հասկանում է, թե ինչ եմ ուզում ասել իրեն... Սիրում եմ... Սիրում եմ... Սիրու~մ եմ...Նրա~ն... Ամեն առավոտ աչքերս բացում եմ և համոզվում, որ հրաշքս իրական է, և շնորհակալություն եմ հայտնում, որ Նա կա, որ Նա իմ կյանքում է և ես` Նրա կյանքում: Նա~... Բառերն անզոր են...պարզապես չեն կարող արտահայտել այն, ինչ կա մեջս... Եվ այս պահին ընդամենը մի նախադասություն է դուրս պրծնում իմ շուրթերից. ՍԻՐՈՒՄ ԵՄ ՔԵԶ, ՀԵՐՈ'ՍՍ, МОЙ САМЫЙ ЛУЧШИЙ ИЗ МУЖЧИН!!!

No comments:

Post a Comment