Tuesday, August 23, 2011

Ընկերներ` մարդիկ, առանց ում կյանքն անգույն է...

  Ահա և մենք... Ընկերներ
ով... =))) Այստեղ շատ լավ մարդիկ են, այստեղ շատ լավ մարդկանց շատ բարի ու ջերմ ժպիտներն են... Այստեղ իմ սիրելի մարդիկ են, այստեղ իմ քույրերն են ու եղբայրները... Լավ ընկերը լավ կյանքի մի մասն է միշտ... Առաջին անգամ երբ մտա համալսարան, անկեղծ ասած ինձ չէի պատկերացնում այդ անծանոթ մարդկանց մեջ, բայց կարճ ժամանակաշրջանում դուք ինձ հարազատ դարձաք, ես ձեռք բերեցի մտերիմ ընկերուհի-քույրիկներ, որոնց մասին երազել կարելի է... Ահա և նրանք.... =))) Վայելե~ք
Հիասքանչ մարդիկ... Ձեզ հետ հանգիստն ուղղակի անմոռանալի էր

Հասուլ, Սեդա ու Ամոկ... Մտերիմներսսս




Հրաշալի օր Բեյսիքի այգում :Ճ

:ՃՃՃ Հիշում եք???

Ս.Ի. :Դ

Լիլի

Ա'յ էսպես ենք պահում ու պահպանում ՍԻԼԱ գաղտնիքները :Դ

Սերգո, Հայկ Գ., Արեն, ՀայկՍ, Գևորգ, Ռաֆո, Վահագ, Նորո

Սիրում եմ այս թիթիզներին

Մեր մեգաուղեղը :Ճ

Րաֆֆի, Նորո, Հասուլ, Ամոկ ու Լիլիա

Արևևև

Լիլի Լուսավորիչ

Ձեզ հետ ժպիտն անպակաս է, ժպիտներս


Մեր խոհուն ժպիտիկ Թինոկը :Ճ

Երեք ասպետներ-քաղաքագետները

Մեր մշտական պատճենահանումները

Մեր զինվորներից մեկը` Պ. Լևոն....կարոտել եմ


Ես ու Իսկուհիս շատ ուսումնտենչ տարի ունեցանք :Դ

Սիրում եմ Խենթ Ժպիտիկիիին

Մեր ապագա վարչապետը` Հ. Հրայր

Արեն

Լևոն, Րաֆֆի ու Լիլի

Աաաա~, այ լավ յու, գըրլս :Դ


Գ. Արփի ու Արմինե :Ճ Կկարոտենք քեզ, Արփի  :ՉՉ

Մեր երկրի ապագան

Ալլա ու Էլյա` թիթիզներսսս

Լիլիա, Էլյա, ես, Սոխակ, Ալլա, Եվա, Ամոկ, Հասուլ և Լիլի ու Անիկ

Լիլիսսս.... Մեր հետաքրքիր առօրյայից մի հատված

Սեդուլն է պակասում

Արեն, Թամարա ու Գևորգ


Մեր ամաչկոտ, բարի ու անկրկնելի Խչոն


Իմ խենթ ու բարի ընկերուհին


Սիրում եմ այս նկարը


Բա որ ասում եմ վարչապետ

Վայ, Ալի'կ, Ալի'կ... Իրավաբանականի դեսպանը քաղաքագետների մեջ :Դ
  Ահա նրանք :ՃՃՃ Խենթ ու խելառ, բարի ու համառ, խելացի իմ ընկերները :ՃՃՃ Անշուշտ, շրջապատս միշտ էլ լայն է եղել, սիրում ու կարոտում եմ դասարանցիներիս... Բայց հասուն տարիքում գտնելով ձեզ, հասկանում եմ, որ ձեզնից շատերի հետ միասին կլինենք մինչև վերջ :ՃՃՃ 
                  Աստվա'ծ ձեզ հետ, շնորհակալ եմ, որ դուք կաք.....

                                         շարունակելի...

2 comments:

  1. Togh indz neren im bolor lav barekamnery, um nkarnery chkan.....Dzez shat shat em sirum :))) Barin ynd dzez :))) :***

    ReplyDelete
  2. Hrashq es du Astgh!!! Menq el qez enq shat sirum! shat shat shat!!! X4O

    ReplyDelete